FRI FRAKT OCH ENKLA RETURER

10 % RABATT MED KODEN ITALY10

Frakt och returer

Leveranstid
  • Sverige: 1–5 arbetsdagar gratis frakt
  • Resten av världen: 1–6 arbetsdagar gratis frakt
Avgifter och skatter
  • Sverige: Vi garanterar inga ytterligare skatter, avgifter eller tullavgifter för kunder från Sverige.
  • Övriga länder: Det är möjligt att kunder utanför Sverige själva ansvarar för importtullar och skatter som kommer att debiteras av tullen. Dessa extra avgifter ligger på kundens ansvar.
Behandling och utskick
  • Beställningar som man gör före kl. 13.00 på arbetsdagar behandlas och skickas ut samma dag.
  • Beställningar som läggs på helger eller allmänna helgdagar behandlas nästkommande arbetsdag.
  • Vi skickar dig ett bekräftelsemejl med spårningsinformation när din beställning har skickats.
Fraktpartners
  • UPS
  • DHL
  • FedEx

Spårning av leverans: Alla beställningar levereras med ett spårningsnummer. Vi skickar en spårningslänk via e-post när din beställning har skickats.

Leveransproblem: Om din beställning inte har kommit fram inom den beräknade tiden, kontaktar du vår kundtjänst på kundservice@timeresistance.com för hjälp.

Borttappade eller skadade paket: Kontakta oss direkt på kundservice@timeresistance.com om ditt paket har försvunnit eller skadas under transporten. Vi löser problemet och ser till att du får din beställning eller en ersättningsvara.

Felaktig adress: Kontrollera att leveransadressen du angivit är korrekt och fullständig. Vi ansvarar inte för beställningar som förloras eller försenas på grund av felaktiga eller ofullständigt ifyllda adresser. Kontakta oss omedelbart om du upptäcker att din adress är felaktigt ifylld.

Kontakta oss: För frågor eller funderingar om vår leveranspolicy:

På Time Resistance strävar vi efter att se till att varje kund är fullständigt nöjd med sitt köp. Om några problem skulle uppstå med din beställning, kontakta oss så löser vi det så snart som möjligt.

Att köpa något online kan vara utmanande då du inte kan känna på, hålla i eller prova varan. Om, när din beställning anländer, produkten är för stor, för liten, för tung eller obekväm, kan du med hjälp av din e-post och beställningsnummer påbörja en retur här. Alternativt kan du kontakta vår kundtjänst på kundservice@timeresistance.com

Returpolicy:
  • Du kan returnera ditt köp inom 30 dagar från leveransdatum.
  • Varan måste var i sin originalförpackning, vara oanvänd och inkludera alla delar och accessoarer.
  • Kostnad för returen ligger på köparen. Spara kvittot som bevis på inlämning, då vi inte kan ansvara för föremåls om förlorats i posten.
  • Personligt anpassade produkter kan inte returneras och/eller återbetalas.
Retur av en skadad eller defekt produkt:
  • I det osannolika fallet att väskan du fått är defekt eller har skadats under transporten, kontakta oss via e-post inom 30 dagar. Ett fel är en defekt i dess utseende eller funktion och ska vara uppenbart direkt eller efter första användningen.
  • Kontakta oss först om felet, så hanterar vi alla fraktprocedurer. När vi fått våra varor tillbaka, återbetalar vi dig eller så skickar vi dig ersättningsprodukt.

När den returnerade varan anländer till vårt huvudkontor verifierar vårt team returen manuellt. Vänligen räkna med upp till en vecka för att återbetalningen ska behandlas och krediteras till din ursprungliga betalningsmetod.

För att påskynda återbetalningsprocessen, kontakta oss på kundservice@timeresistance.com med ditt returspårningsnummer så snart paketet har skickats.